Rysowanie / Malowanie akwarelami / Decoupage / Tworzenie z filcu / Tworzenie z sutaszu


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki." - Leonardo da Vinci


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie rysunków, obrazów, wzorów i zdjęć jest zabronione.

wtorek, 1 lipca 2014

Moja pracownia :)

Zostałam nominowana przez Zuzię kopytkowa.blogspot.com do projektu "Moja pracownia", więc wrzucam zdjęcie mojej "pracowni" :)


Na moją pracownię składa się przede wszystkim biurko (na krórym przeważnie jest artystyczny nieład :D), monitor (ponieważ tworzę na podstawie zdjęć) i oczywiście sprzęt artystyczny - zestaw ołówków SPECTRUM, ołówki KOH-NOOR, gumka chlebowa i normalna, kredki akwarelowe KOH-NOOR, akwarele w tubkach i w kostkach, pastele suche, węgiel, linijka, szkicownik artystyczny, podkładka (niebieska) do rysowania, pędzle, paleta do farb. Niektóre z nich trzymam na biurku, pozostałe w szafce.
I jak widać na zdjęciu  - moja kotka Oliwcia lubi mi towarzyszyć w trakcie tworzenia, z wielkią ciekawością :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz / Thank you for your comment ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...