Rysowanie / Malowanie akwarelami / Decoupage / Tworzenie z filcu / Tworzenie z sutaszu


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki." - Leonardo da Vinci


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie rysunków, obrazów, wzorów i zdjęć jest zabronione.

wtorek, 1 lipca 2014

Bilans I półrocza 2014 r.

Zrobiłam zestawienie moich prac z pierwszego półrocza 2014 r. / I made summary of my works from the first half of 2014 year :)
Prace wykonane ołówkiem, akwarelami i kredkami akwarelowymi. / Works done in pencil, watercolors and watercolor pencils.


4 komentarze:

  1. Jedne z najlepszych prac, moim zdaniem, to chichuachua . A usta z czerwoną szminkąwyszły niesamowicie realistycznie. Ja jestem ogromną fanką takich czerwonych akcentów więc praca przypadła mi do gustu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja właśnie lubię dodawać czerwony akcent w swoich rysunkach :)

      Usuń
  2. Bardzo spodobały mi się zwierzęta Twojego autorstwa:)
    Piękne kotki i chichuachua.
    Dużo rysuj, bo dobrze Ci to wychodzi.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thank you for your comment ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...