Rysowanie / Malowanie akwarelami / Decoupage / Tworzenie z filcu / Tworzenie z sutaszu


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki." - Leonardo da Vinci


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie rysunków, obrazów, wzorów i zdjęć jest zabronione.

czwartek, 28 stycznia 2016

Autoportret :)

Zrobiłam sobie sama prezent :P - czyli autoportret (self-portrait) :)
Wydaje mi się, że dobrze oddałam mój charakter... :P
Ołówki, czerwone kredki, A3. / Pencils, red creyons, size A3.


A tak wygląda oprawiony i powieszony w moim pokoju :)

12 komentarzy:

  1. Absolutely perfect and precise , excellent self portrait !

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Magdalena,
    What a great paint. So fantastic to see this good portret. Very well done!!

    many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Marco for your nice words :)Greetings

      Usuń
  3. hmm a ja czekam na nowy post:) a moze konkurs? osoba, która wygra dostanie Twoja piękna pracę??
    Ps. możemy zrobić go u mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A już wrzucam właśnie nowy rys :P
      hmmm konkurs, przemyślę, a w skrócie na czym to polega? bo jak się tak za bardzo nie znam na blogowych konkursach :)
      pozdrawiam

      Usuń
    2. widziałam obrazek jest genialny!!!! hmm na czym polega konkurs:P?? to Ty ustalasz zasady:)

      Usuń
    3. hehe, przemyślę to :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thank you for your comment ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...