Rysowanie / Malowanie akwarelami / Decoupage / Tworzenie z filcu / Tworzenie z sutaszu


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki." - Leonardo da Vinci


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie rysunków, obrazów, wzorów i zdjęć jest zabronione.

środa, 11 września 2013

Young and Beautiful...

Lana Del Rey.
Ołówki, format A4. / Pencils, size A4.

"He's my sun, he makes me shine like diamonds..."
 - Fragment utworu Lany Del Rey "Young and Beautiful" (piękna piosenka :))

Ostatnio kupiłam sobie zestaw 18 ołówków (6 drewnianych i 12 bezdrzewnych) firmy "SPECTRUM"  w metalowym pudełku w "Biedronce" :) Narysowałam nimi właśnie powyższy portret. Nie pierwszy raz kupiłam te ołówki. Uważam, że świetnie się nimi rysuje (tak jak i węglem w ołówku z tej firmy), ale niestety nie spotkałam się z nimi w innych sklepach poza "Biedronką".

16 komentarzy:

  1. Quel beau portrait!
    Bravo Magdalena :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam te ołówki i węgiel. Ołowki uważam, że są średniej jakości dlatego, że czerń 8b nie jest tak intensywna jak u Koh-i-noor. Jeśli używam 8B to jak na razie wyłącznie Koh-i-noor, bo przekonałam się, że z innych firm nie dają już takiego efektu. Ale "biedronkowe" ołówki twarde, są faktycznie dobre. No i ten węgiel - świetny. Pozdrawiam, bardzo ciekawe prace i ładna kreska. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Splendido ritratto Magdalena. Abbraccio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Buen retrato, prefiero ver tu obra que a Lana cantando, con mucha diferencia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A stunning beauty indeed ,very well done !

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam już te prace gdzieś...i nawet skomentowałam dość obszernie :) albo na fb albo na digarcie niestety nie pamiętam gdzie już to było:)Kupiłam sobie ten sam zestaw ołówków . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello Magdalena,
    A very wonderful painting. Great portret of this beautiful girl. That must be a lot of work.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi Magdalena:) You are so talented in drawing with pencil and charcoal. Also this portrait is super handsome. The woman has a beautiful expression on her face. Very pretty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renate, thank you for your opinion :) Regards!

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thank you for your comment ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...