Rysowanie / Malowanie akwarelami / Decoupage / Tworzenie z filcu / Tworzenie z sutaszu


"Piękno rzeczy śmiertelnych mija, lecz nie piękno sztuki." - Leonardo da Vinci


Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie rysunków, obrazów, wzorów i zdjęć jest zabronione.

środa, 29 kwietnia 2015

Decoupage na ludowo - świeczniki

Wciągnęło mnie tworzenie techniką decoupage :) Przy wykonywaniu Wielkanocnych pisanek zafascynowały mnie wzory ludowe i teraz wykonałam świeczniki właśnie z takimi motywami :) 
Wys. 10 cm i 12 cm. Świeczniki z drewna.
Mogę wykonać podobne na zamówienie :)




















6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ludowe motywy zwłaszcza folklor polski i rosyjski ;)
    W wolną chwilę zapraszam do mnie ;)

    -- http://world-chinese-rat.blogspot.com/ --.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ostatnio zafascynowały takie motywy - łowickie i góralskie :) dzięki za odwiedziny i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. WOW beautiful work, and shows a great sense of color !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you Jane :) Folk patterns are elements of Polish culture and art :)

      Usuń
  3. Hello Magdalena,
    Very nice creations.
    Wonderful with the cheerful graphics and bright colors. Very funny to see.

    Many greetings,
    Marco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Marco :) I'm glad the you like my candlesticks. Folk patterns are elements of Polish culture and art :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz / Thank you for your comment ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...